دوربین مدار بسته دام 4K جدید شرکت Arecont Vision

دوربین مدار بسته دام 4K جدید شرکت Arecont Vision

شنبه 1395.07.10

شرکت Arecont Vision از شرکتهای تولیدکننده محصولات و تجهیزات نظارت تصویری بر اساس تکنولوژی IP به شمار می آید. روز گذشته این شرکت خبر عرضه دوربین مداربسته جدید MegaDome 4K را بر روی سایتهای خبری سیستمهای نظارت تصویری و امنیتی منتشر کرد.

دوربین مدار بسته جدید شرکت Arecont Vision با نام MegaDome 4K دارای حالت تصویر دوگانه است که می تواند با رزولوشن 4K یا 1080P بخوبی در فضای داخلی یا فضای آزاد به ضبط تصاویر بپردازد. این دوربین مداربسته که آخرین عضو از محصولات مداربسته خانواده MegaDome به حساب می آید در حالت 4K قادر است با رزولوشن Ultra-HD (3840*2160 پیکسل) و نرخ 30 فریم در ثانیه یا در حالت جایگزین با رزولوشن 1080P و 60 فریم در ثانیه به ضبط تصاویر بپردازد. این قابلیت امکان استفاده از این دوربین مدار بسته در پروژه های ویژه را نیز ممکن می سازد.

این مدل دوربین مدار بسته دارای فیلتر مکانیکی حذف IR و همچنین LED هایی با قابلیت دید در شب بصورت True Day/Night خواهد بود. در حالت ترکیبی و جایگزین (رزولوشن 1080P) قابلیت کار در نور کم در این دوربین مدار بسته بصورتی ویژه تقویت شده است. در حالت نور ماه (Moonlight) نیز زمان Exposure افزایش خواهد یافت و میزان نویز تصویر را نیز تصحیح می نماید.

دوربین مدار بسته MegaDome 4K

دوربین مداربسته MegaDone 4K با توجه به داشتن استاندارد مقاوت IP-66 و IK-10 می تواند در فضای داخلی یا فضای آزاد مورد استفاده قرار گیرد.

این دوربین مداربسته Dome دارای طراحی gimbal 3 بعدی است و می توانید زاویه دید مورد نظرتان را بخوبی پس از نصب تنظیم نمایید. براحتی در این مدل می توان بصورت ریموت به فکوس و زوم لنز P-Iris نیز دسترسی داشته باشید.

آنطور که شرکت Arecont Vision اعلام نموده است این دوربین از کدک تصویری H.264 پشتیبانی خواهد کرد و از قابلیتهای کنترل P-Iris، ماسک بخشی از تصویر، تشخیص حرکت، قطع بخشی از تصویر، کنترل نرخ انتقال داده ها برخوردار است.

تکنولوژی SNAP در این دوربین مدار بسته که بمعنای تکنولوژی پردازش و تصحیح هوشمند نویز می باشد می تواند بدون کوچکترین اثری بر روی کیفیت تصویر پهنای باند مصرفی را کاهش و بهینه نماید.

هنوز از مشخصات ریز این محصول خبری منتشر نشده است.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.