دوربین مداربسته مخصوص آسانسور

    دوربین مداربسته مخصوص آسانسور

    شنبه 1394.06.07

    برای اینکه تمام فضای داخل آسانسور با دوربین مدار بسته دیده شود باید به لنز دوربین مداربسته توجه ویژه ای داشت درواقع لنز این نوع دوربین مداربسته باید واید  ۲٫۵ تا ۳ میلیمتر باشد.

    برای اینکه از سرقت این دوربین مداربسته جلوگیری شود می توان از لنزهای کوچک سوزنی و پنهان استفاده کرد.البته برای اینکه شکایتی از شما نشود باید برچسبی مبنی بر استفاده از دوربین مداربسته در آسانسور، نصب شود.

    در کنار آسانسور از کابل های برق با فشار قوی سه فاز  استفاده می شود بنابراین امکان نویز روی دوربین مداربسته بیشتر می شود پس هر چه دروبین مدار بسته ما با کیفیت تر باشد بیشتر می توانیم تصاویر با وضوح بالا دریافت کنیم.

    به علت حرکت زیاد آسانسور بهترین گزینه استفاده از دوربین مداربسته بی سیم است، چرا که ممکن است به مرور زمان رشته های شیلد پاره شود و سیستم به کل از بین برود.

    در صورتی که DVR در طبقات بالا باشد بهترین مکان برای  نگهداری گیرنده این نوع دوربین مداربسته اتاق آسانسور  و اگر DVR در طبقات پایین باشد “چاله فرار آسانسور” مناسب ترین محل می باشد.

    اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

    نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.