دوربین مداربسته ۷۲۰TVL

    دوربین مداربسته ۷۲۰TVL

    شنبه 1394.06.07

    دنیای دوربین مداربسته آنالوگ این بار دوربین مداربسته های 720TVL را از سری PICADIS با بالاترین سطح کیفیت تصویری معرفی کرده است؛ علت اصلی طراحی جدید این نوع دوربین مداربسته دادن امکان بهره گیری از تصاویر با کیفیت بالا به کاربران خود است.

    این دوربین مداربسته به کمک سنسور تصویر (1.3MP 1280×960) و کارایی فوق العاده ISP خود، تصاویری با کیفیت و وضوح بسیار بالا (720 TVL) به کاربران می دهد. سلولهای تصویری یا همان پیکسل این دوربین مداربسته ، دو برابر بیشتر از پیکسل های CCD های (960H (976×582 می باشد که باعث گرفتن تصاویر بهتری می باشد.

    کیفیت بالای تصویر برداری در محیط هی تاریک و کم نور

    کاربرد منحصر بفرد در نورهای کم (low-light performance) یکی از بارزترین ویژگی های دوربین مداربسته 720 TVL می باشد. سرعت شاتر این دوربین مداربسته، در محیط هایی با نور ضعیف به (ms) 40 می رسد که دو برابر دوربین مداربسته آنالوگ عادی می باشد. حساسیت این نوع دوربین مداربسته به نور باعث گرفتن عکسهای با کیفیت می شود. همچنین فناوری کاهش دهنده نویز دیجیتال (Digital Noise Reduction)، این امکان را می دهد که تصاویری با وضوح و کیفیت بالا در تاریکی نسبتاً مطلق دریافت شود.

     تکنولوژی منحصر بفرد EXIR، در دوربین مداربسته 720TVL

    EXIR، ایده انحصاری و اختصاصی در زمینه فناوری IR می باشد که بالاترین سطح مراقبت در شب را در دسترس قرار می دهد. LED های ساخت شرکت اسرام آلمان و عدسی خاص مستطیلی شکل ، در این فناوری باعث افزایش راندمان و برد IR این دوربین مداربسته می شود به نحوی که در برخی مدل ها برد IR دوربین مداربسته تا 80 متر می رسد. در مدل های DS-2CE16C2P-IT3/IT5 و DS-2CE56C2P-IT3 از سری PICADIS نیز با بهره گیری از این کارایی، کیفیت تصویربرداری در هنگام شب بطور چشمگیری افزایش یافته است.

    از دیگر امکاناتی که این دوربین مداربسته در اختیار کاربران قرار میدهد می توان به امکاناتی نظیر فیلتر قطع مادون قرمز (IR cut filter)، فناوری جبران نور پس زمینه (BLC) و عملکرد موثر و کارآمد در شرایط مختلف آب و هوایی اشاره کرد.

    اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

    نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.