همکاری شرکت Hikvision با شرکت Luminite Electronics

همکاری شرکت Hikvision با شرکت Luminite Electronics

دوشنبه 1395.05.25

شرکت Luminite Electronics که در تولید حسگرها و سنسورهای تشخیص PIR بی سیم و با سیم بسیار شناخته شده است، خبر این همکاری با شرکت Hikvision در تولید رکوردرهای ویدئویی تحت شبکه را رسانه ای کرد. شرکت Hikvision بعنوان بزرگترین تولید کننده سیستمهای نظارت تصویری در جهان با این همکاری به کاربران هر دو شرکت نوید روزهای بهتری را خواهد داد.

این ادغام باعث می شود محصولاتی مثل حسگرهای تشخیصی PIR وایرلس این شرکت بصورت مستقیم در طیف وسیعی از NVR های شرکت Hikvision تحت شبکه مورد استفاده قرار گیرد. این کار به سرعت و کارایی بیشتر در راه اندازی سیستمهای یکپارچه و سودمند با هزینه ای کم کمک خواهد نمود.

حسگرهای سری Genesis بخاطر شهرت و اطمینان بالا، برای افزایش قدرت نظارت محیط خارجی بصورت گسترده مورد استفاده تکنسین های نصب قرار می گیرد. با افزایش ویژگیهای اخیر محصولات شرکت Luminite Electronics در سریهای Genesis 1 و Genesis 2 ، محبوبیت این حسگرها نیز افزایش یافته است.

محصول سری Genesis 2 می تواند حضور شیئی را تا فاصله 60 متری در تاریکی مطلق تشخیص داده در ارتباط با دستگاه NVR هشدار و هماهنگی را بصورت خودکار انجام دهد. ضمن اینکه این محصول براحتی می تواند با باطری یا آداپتور کار کرده و قابلیت ارتباط وایرلس این محصول می تواند کارایی بالایی را برای سیستمهای امنیتی و دوربینهای مداربسته به ارمغان بیاورد.

Graham Creek مدیر عامل شرکت Luminite Electronics در اظهار نظری اعلام نمود :

ما مفتخر به این همکاری هستیم و اطمینان داریم که پخش کننده ها و مشتریان ما می توانند از منفعت بزرگ این همکاری بهره مند شوند.

در حال حاضر دستگاههای NVR سازگار با این سنسورها در شرکت Hikvision شامل این مدلها خواهند بود :

Hikvision DS-7600NI-I2 ، Hikvision DS-7700NI-I4 ، Hikvision DS-7700NI-I4/16P ، DS-9600NI-I8 Hikvision و Hikvision DS-9600NI-I16.

با توجه به خبر منتشر شده از این شرکت قرار است محصولات شرکت Dahua نیز تحت پوشش قرار بگیرند. براساس این اخبار دستگاههای NVR سری 600 و بعضی از دوربینهای مداربسته PTZ قرار است با محصولات شرکت Luminite سازگار شوند. همچنین خدماتی نیز توسط این محصولات تحت CMS و نرم افزارهای هوشمند موبایل قرار است بوسیله گروه کاری Oprema ارائه شود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این همکاریها منتشر نشده است.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.