تمرکز ویژه بر صنایع امنیتی، ایمنی و تجهیزات آتش نشانی همزمان با شروع شمارش معکوس نمایشگاه Intersec 2019

تمرکز ویژه بر صنایع امنیتی، ایمنی و تجهیزات آتش نشانی همزمان با شروع شمارش معکوس نمایشگاه Intersec 2019

دوشنبه 1397.10.24

شمارش معکوس برای برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه جهانی تجهیزات امنیتی، ایمنی و آتش نشانی در دبی آغاز شده است. در این نمایشگاه تامین کننده های جهانی با تمرکز بر روی بازار خاورمیانه که ارزش آن در شش سال اخیر بیش از دو برابر شده است حضور دارند. 
در این نمایشگاه بیش از 1300 غرفه دار از 59 کشور، از جمله 18 نفر از 20 شرکت برتر امنیتی در جهان شرکت خواهند کرد که از 20 تا 22 ژانویه در مرکز بین المللی کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی برگزار می گردد.
ایونت سه روزه ی Intersec هرساله توسط موسسه  Messe Frankfurtخاورمیانه برگزار می شود و هفت بخش امنیت تجاری را پوشش می دهد؛ تجهیزات آتش نشانی، امنیت محیطی و فیزیکی، ایمنی و بهداشت، تجهیزات پلیسی، امنیت اطلاعات، خانه هوشمند و اتوماسیون ساختمانی.
به گفته تحلیلگران 6WResearch، بازار خاورمیانه برای تجارت و امنیت سایبری، تجهیزات آتش نشانی، راهکارهای خانه هوشمند و هواپیماهای بدون سرنشین، ارزشی بالغ بر 7 میلیارد دلار در سال 2018 دارند و به 16.4 میلیارد دلار در سال 2024 افزایش خواهند یافت.
امنیت تجاری که شامل سیستم های نظارت ویدئویی، کنترل دسترسی و تشخیص ورود به منطقه غیرمجاز می شود بخش عمده ای از این ارقام را به خود اختصاص می دهد. بر اساس تحقیق 6WResearch، بازار امنیت تجاری منطقه ای به ارزش 2.9 میلیارد دلار در سال 2018 به 7.4 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. این امر به دلیل افزایش سرمایه گذاری های زیربنایی و سیاست های نظارتی دقیق است.
بازار سیستم های امنیتی و تجهیزات ایمنی در خاورمیانه سالانه به میزان هشت درصد افزایش می یابند که ارزش آن در سال 2024 به میزان 3 میلیارد دلار خواهد شد، در حالی که بازار امنیت سایبری (از 1.4 میلیارد دلار در سال 2018 به 2.7 میلیارد دلار در سال 2024)، بازار خانه هوشمند (344 میلیون دلار تا 869 میلیون دلار آمریکا) و هواپیماهای بدون سرنشین (507 میلیون دلار تا 2.4 میلیارد دلار) رشد خواهند کرد. 
تمامی این صنایع در نمایش جدید ترین تکنولوژی ها در نمایشگاه Intersec 2019 حضور دارند که با پشتیبانی کلیدی پلیس دبی، شهرداری دبی، آکادمی پلیس دبی و سازمان تنظیم مقررات امنیتی دبی برگزار می گردد.
به گفته ی Andreas Rex، مدیر نمایشگاه Intersec، مهمترین اهمیت این ایونت سالیانه تعدادی از شرکای بین المللی جدید هستند که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.
انجمن حمایت از محیط زیست (PSSA) و شورای امنیت پاکستان نیز حمایت خود را از Intersec 2019 تأیید کرده اند و در کنار بیش از 35 شریک دولتی بین المللی، انجمن های تجاری و موسسات غیر انتفاعی حرفه ای با هدف پیشبرد بسترهای امنیت، ایمنی، و آتش نشانی حضور پیدا خواهند کرد. 
با توجه به اینکه بیش از 30 هزار بازدید کننده از 120 کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، انتظار می رود که Intersec 2019 بزرگترین نمایشگاه تجاری اخیر باشد. برای اولین بار یک غرفه ی اختصاصی برای اونتاریو کانادا نیز در این نمایشگاه وجود خواهد داشت. 
Andreas Rex همچنان اعلام کرد که برنامه هایی برای قالب جدید کنفرانس سه روزه نیز در حال انجام است که تولیدکنندگان تجهیزات، مشاوران و ارائه دهندگان خدمات با سازمان های نظارتی و مقامات دولتی را در کنار هم قرار می دهد و فرمت های نوآورانه، دیتابیس های مهم، بحث های فناوری که طیف گسترده ای از موضوعات مطرح شده توسط کارشناسان منطقه ای و بین المللی می باشد را شامل می شود.
یک اجلاس امنیتی دو روزه مسائل کلیدی در مورد هوش مصنوعی، آمادگی و واکنش اضطراری، حفاظت از داده ها، IoT و ... را بیان می کند. همچنین جلسات کارشناسی برای پشتیبانی از توسعه مهارت ها، تخصص حرفه ای در زمینه امنیت اطلاعات، شناسایی تهدید و مدیریت حوادث نیز برگزار می شود.
انجمن SIRA همچنین با آخرین به روز رسانی ها در قانون امنیتی و مقررات صنعت در دبی حضور پیدا می کند و یک کنفرانس یک روزه ایمنی و تجهیزات آتش نشانی با حضور مقامات، آتش نشان ها، مهندسان و متخصصان شرایط اضطراری نیز برگزار خواهد شد. 
طبق گفته ی رشید المطروشی رئیس دفاع مدنی دبی، امروزه امارات متحده عربی به عنوان نقطه عطفی برای پذیرش آخرین استانداردهای بین المللی و فناوری ها در جهان تبدیل شده است. او همچنین اظهار کرد که دبی از هیچ تلاشی برای معرفی آخرین فن آوری های امنیتی برای افزایش ایمنی و رفاه شهروندان، ساکنان و بازدیدکنندگان دریغ نمی کند.
در نتیجه Intersec در بخش امنیتی، ایمنی و آتش نشانی به عنوان رهبر در منطقه تبدیل شده است و نقش اصلی آن در جمع آوری تولید کنندگان و کارشناسان پیشگام دنیا در کنار یکدیگر و همچنین افزایش امنیت منطقه ای است.
بار دیگر امنیت تجاری بزرگترین بخش نمایشگاه Intersec 2019 خواهد بود و بیش از 450 غرفه دار از جمله تولید کننده سوئدی Axis Communications در آن حضور خواهند داشت.
فیلیپ کوبینگا، مدیر منطقه ای Axis در خاورمیانه و آفریقا اعلام کرده که با به چالش کشیدن دائمی وضعیت موجود، سرمایه گذاری بیشتر برای مردم و تشویق نوآوری ها این برند جلودار سیستم های نظارت تصویری می باشد.
او همچنین اظهار داشت با شروع سال جدید، تقاضا برای محصولات هوشمند، نرم افزار و راهکارها افزایش پیدا کرده اند. در سال گذشته، شبکه های صوتی، تجزیه و تحلیل های پیشرفته، سنسورها و حریم خصوصی داده ها، گفتگو و برنامه های کاربردی واقعی برای صنعت ما بسیار مفید و کاربردی بودند. 
تجهیزات آتش نشانی دومین بخش بزرگ نمایشگاه محسوب می شوند که انتظار می رود بیش از 400 غرفه دار را داشته باشند; ایمنی و بهداشت (150 غرفه دار)، تجهیزات پلیسی و امنیتی (100 غرفه دار) و امنیت فیزیکی و محیطی (100 غرفه دار) و امنیت اطلاعات (50 غرفه دار).
بیش از 150 غرفه دار برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و کشورهای کانادا، چین، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، کره، پاکستان، روسیه، سنگاپور، تایوان، انگلستان و ایالات متحده آمریکا دارای غرفه های اختصاصی می باشند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.