عرضه جدیدترین رکوردرهای XVR داهوا

عرضه جدیدترین رکوردرهای XVR داهوا

چهارشنبه 1396.02.06

داهوا در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که به تازگی نسل جدید رکوردرهای Penta-Bird XVR را روانه بازارها خواهد کرد. رکوردرهای نسل جدید با کارایی بالا می توانند از 5 استاندارد رایج دوریبن های مداربسته، از جمله 4 پلتفرم آنالوگ HD یعنی HDCVI، AHD، HD-TVI و CVBS در کنار دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) پشتیبانی کند.

آخرین سری از محصولات HDCVI 3.0 در بین رکوردرها قرار است در مدلهای 4 و 8 هارددیسکی با قابلیت ضبط و نمایش تصاویر ویدئویی از ورودیهای آنالوگ و IP بصورت همزمان به بازار سیستم های نظارت تصویری عرضه شود. سری رکوردرهای پنتابرد HDCVI 3.0 داهوا با نام سری XVR با برخورداری از کدک هوشمند H.264+ اختصاصی داهوا، با فشرده سازی جریان ویدئویی دوگانه می تواند به صرفه جویی 70 درصدی مصرف حافظه و پهنای باند بینجامد. ضمن اینکه قابلیتهای هوشمند داخلی آن مثل الگوریتم تشخیص حرکت و حالتهای اختصاصی مختلف ضبط تصاویر می تواند کارآمدتر باشند. تکنولوژی بکار رفته در رکوردرهای XVR برای نظارت بر محیط و ضبط تصاویر ویدئویی با کاربردهای وسیع از جمله اماکن عمومی، فروشگاههای خرده فروشی، پایانه ها، ترمینالها و مجموعه های آموزشی مناسب است.

رکوردرهای XVR داهوا

جنیفر هکنبرگ مدیر بازاریابی محصولات داهوا (بخش آمریکایی) در این باره افزود:

تکنولوژی XVR راهکاری مناسب و منعطف برای بروزرسانی سیستم نظارت تصویری قدیمی است تا با ترکیب آن با سیستم نظارت تصویری تحت شبکه (IP) امروزی از زیر ساخت قدیمی کابلی و دوربین های مداربسته گذشته هم استفاده شود. علاوه بر نصب سریع Plug-and-Play، قابلیتهای گسترده ای در کنار تکنولوژی جدید HDCVI 3.0 به مشتریان ارائه می شود که نمونه آن را می توان ترکیب قابلیت دوربین مداربسته HDCVI و دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) دانست.

رکوردرهای XVR داهوا در مدلهای 16 و 32 کاناله به بازار عرضه می شوند. رکوردرهای X24A3، X34 و X38 با داشتن 16 کانال دوربین مداربسته بصورت Penta-bird (پشتیبانی 5 پلتفرم همزمان) و 8 کانال دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)، می تواند در هر کانال از رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسل و پهنای باند مجموعا 96 مگابیت در ثانیه پشتیبانی نمایند. رکوردرهای X24A5 و X28 داهوا با 32 کانال Penta-bird دارای 16 کانال دوربین مداربسته تحت شبکه هم بوده، می توانند از رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسلی در هر کانال از پهنای باند 64 مگابیتی پشتیبانی نمایند.

رکوردرهای XVR داهوا گزینه های مختلفی برای ضبط ویدئو خواهد داشت و نمونه ساده آن تشخیص حرکت و اعلام هشدار با رویدادهای ویژه است. ضمن اینکه بصورت برنامه ریزی شده می توانید زمانهایی را برای ضبط یا توقف ضبط تعیین نمایید که هر دوربین مداربسته منحصرا برنامه ریزی اختصاصی داشته باشد.

رکوردرهای جدید داهوا قادرند بصورت خودکار پلتفرم دوربین مداربسته را تشخیص داده و با دریافت سیگنال هر دوربین مداربسته بسادگی پروسه نصب و راه اندازی را بصورت خودکار انجام دهد. از قابلیتهای هوشمند رکوردرها می توان به تشخیص چهره و اهداف و شناساسیی حرکات یا اشیاء غیرنرمال اشاره کرد و می توان از تحلیلگر ویدئویی برای تشخیص عبور خط یا ورود به محوطه ممنوعه استفاده کرد. جستجوی هوشمند بکار رفته در رکوردرها می تواند توسط اپراتور برای پیداکردن تصاویر ویدئویی در زمان تشخیص حرکت مورد استفاده قرار گیرد تا در زمان و هزینه نیروی انسانی صرفه جویی نماید.

مهمترین قابلیتهای این رکوردرها، ترکیب و سازگاری با تکنولوژی نظارت تصویری قدیمی بر مبنای کابل کواکسیال در کنار سیستم های تحت شبکه (IP) امروزی است. بزودی با ورود رکوردرهای جدید می توانیم در سی سی تی وی آنلاین به بررسی تخصصی سیستم های نظارت تصویری بیشتری بپردازیم. از همراهی شما با www.cctvonline.ir خوشحالیم.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.