زوم اپتیکال 60X برای دوربین مداربسته با لنزهای Fujinon

زوم اپتیکال 60X برای دوربین مداربسته با لنزهای Fujinon

چهارشنبه 1395.07.21

امسال در نمایشگاه سالانه Security Essen اروپا، شرکت FUJIFILM بیشتر توجهات را بر روی طیف وسیعی از لنزهای با کیفیت Fujinon خود جلب کرده بود. کلیه نگاهها در غرفه فوجی فیلم به لنزهایی با زوم بالا و کیفیت Full HD معطوف شده بود که می توانستند برای دوربینهای مدار بسته، زوم اپتیکالی از 32X تا 60X را امکانپذیر سازند.

لنزهای فوجیون شرکت FujiFilm برای سنسورهایی در محدوده ابعاد 1/1.8 تا 2/3 اینچ ساخته شده اند. با توجه به افزایش نیاز بازار به داشتن تصاویری تمام رنگی حتی در شرایط نوری ضعیف، به گفته شرکت فوجی فیلم این لنزها می توانند انتخابی ایده آل بحساب آیند.

لنز دوربین مدار بسته

لنزهای بزرگنمایی Fujinon

سری لنزهای D60x16.7 و FH60x20 با رزولوشن Full HD (2مگاپیکسلی) برای مقاصد زوم تله (telezoom) از قابلیت زوم اپتیکال 60X برخوردارند. لنزهای D60x16.7 برای سنسورهایی تا ابعاد حداکثر 1/1.8 اینچ ساخته شده اند و از فاصله کانونی در محدوده 16.7 تا 1000 میلیمتر برخوردارند. لنزهای FH60x20 نیز از فاصله کانونی در محدوده 20 تا 1200 میلیمتر برای سنسورهای 2/3 اینچی پشتیبانی خواهند کرد. به پاس فاصله کانونی تقریبا دو برابری نسبت به لنزهای رایج دوربینهای مدار بسته، می توان اجسامی را در فاصله تقریبا 4 کیلومتری بوضوح و با قابلیت تشخیص بالا زیر نظر گرفت.

ضمن اینکه ویژگیهای بیشتری از قبیل قابلیت تثبیت تصویر(Stablisation) و "فیلتر مه" داخلی و فکوس خودکار نیز در این محصولات وجود خواهد داشت.

در دیگر لنزها از زوم 32X با کیفیت تصاویر Full HD و حداکثر فاصله کانونی تا 400 میلیمتر در مدل FD32x12.5SR4A و فاصله کانونی 500 میلیمتر برای مدل FH32x15.6SR4A استفاده شده است. این سری لنزها برای سنسورهایی در ابعاد 1/1.8 تا 2/3 اینچ طراحی شده اند که از فیلتر داخلی حذف نور مرئی برای غلبه بر هوای مه گرفته یا ابری و بارانی برفی استفاده خواهد کرد.

مشخصات لنز Fujinon دوربین مداربسته

ویژگیهای کلیدی:

  • بهبود زوم معکوس و مدیریت آسان
  • سایز فشرده تر (20 درصد بهبود) نسبت به مدل قبلی و مناسب برای تمامی دوربینهای مداربسته
  • وجود کنترلرها بر روی بدنه لنز برای تنظمی آسان
  • برخورداری از تکنولوژی ضد لرزش و تثبیت کننده تصاویر
  • سیستم فیلتر داخلی با قابلیت کنترل از راه دور و ریموت(فیلتر حذف نور مرئی و مه زدایی)
  • فکوس خودکار با اندازه گیری کنتراست صحنه با دقت بالاتر و تطبیق نوری بوسیله خود لنز
  • قابلیت کنترل لنز با استفاده از PC یا کامپیتور شخصی با نرم افزار RS232C. برای مثال تنظیم زوم، فکوس، iris.

با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری دهید!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.


کاربران سایت دوربین مداربسته
علی سیاهپوش

خیلی عالی عالی عالی

01:16 1396.03.07