راهکار بررسی نفوذپذیری و امنیت سایبری دوربین مداربسته

راهکار بررسی نفوذپذیری و امنیت سایبری دوربین مداربسته

يکشنبه 1396.01.20

شرکت Viakoo که در صنعت امنیتی راهکارهای تشخیص هویت خودکار ارائه می دهد بتازگی خلاقیت جدیدی برای بررسی امنیت دوربین های مدار بسته ابداع کرده است. این راهکار جدید در نمایشگاه ISC West 2017 به نمایش گذاشته شد. Password Checker که راهکار خودکاری برای بررسی دوربین های مدار بسته شبکه محسوب می شود از رمز عبورهای پیشفرض یا رایج استفاده نمی کند تا مشکل نفوذپذیری به شبکه یا حملات سایبری را به حداقل برساند. بعلاوه چک کننده رمز عبور (Password Checker) به کاربر اطمینان می دهد بفهمد که آیا استانداردهای مناسبی برای تولید رمز عبور در نظر گرفته شده است یا نه؟ آیا از استانداردهای ایجاد رمز PCI، NERC، NIST و ... که باید در شبکه های نظارت تصویری برای پیشگیری از خطرات امنیتی مد نظر باشد، استفاده شده است؟

رئیس شرکت Viakoo در مورد راهکار ابداعیشان بدین صورت توضیح داده است :

راهکار جدید بررسی کننده رمز عبور سیستم نظارت تصویری می تواند راهکارهای تعیین هویت خودکار قبلی ما را تکمیل می کند. بصورتی که براحتی می تواند وضعیت شبکه دوربین مدار بسته را از نظر یگپارچگی امنیتی بررسی نماید. این یک راه حل بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است و می تواند سیستمهای امنیت فیزیکی را از حملات سایبری در امان نگهدارد.

امنیت دوربین مدار بسته

Viakoo Password Checker بعنوان یکی از ماژولهای بررسی امنیت Viakoo با بررسی نقاط نفوذ و روش تعیین هویت HTML، میزان نفوذپذیری را از روی رمز عبورهای رایج و URL های ورودی تعیین می نماید. نتایج بررسی امنیتی برای هر دوربین مدار بسته در شبکه بصورت مجزا تعیین شده و در صورت نیاز به تغییر یا تشخیص ساده رمز عبور، بصورت هشدارهایی مهم به کاربر سیستم نظارت تصویری ارسال می شوند. ضمن اینکه Password Checker شرکت Viakoo می تواند بصورت برنامه ریزی شده و زمانبندی شده در کل سیستم نظارت تصویری خودکار شروع به کار نماید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.