جوایز بهترین دوربین های مداربسته 4K UHD از نگاه Secutech 2017

جوایز بهترین دوربین های مداربسته 4K UHD از نگاه Secutech 2017

شنبه 1396.02.02

پیشرفت سیستم های نظارت تصویری با تکنولوژی 4K Ultra HD (UHD) با تاثیر روی رقابت تولید کنندگان دوربین مداربسته و محصولات نظارت تصویری باعث افزایش محبوبیت تصاویر H.265، هوش تصویری مثل تحلیلگر ویدئویی شده است. این پیشرفتها شرکتها را مجبور به توسعه دستاوردها در همه عرصه های تولید و تکنولوژی خواهد کرد.

تلاش در تولید محصولات با تصاویر HD و راهکارهای نوآورانه در بازار حرفه ای محصولات امنیتی باعث شد که بار دیگر جوایزی تحت عنوان محصولات برتر سیستم نظارت تصویری هوشمند 4K UHD از طرف Secutech 2017 به سازندگان اهدا شود. بر اساس این جوایز پنج دوربین مداربسته تحت شبکه (IPCamera) برتر با سنسورهای UHD (5 مگاپیکسل و 4K با کدکهای H.264 و H.265) که در نمایشگاه Secutech حضور داشته اند انتخاب و معرفی شدند.

این محصولات در زمینه های پردازش تصویری، فشرده سازی ویدئویی و تحلیل ویدئویی هوشمند با سازگاری کنترل ذخیره سازی و پلتفرمهای رایج مورد ارزیابی قرار گرفتند. شرکت ارزیابی UL با همکاری برگزار کنندگان Secutech تجهیزات نظارت تصویری حرفه ای را سه مرتبه در روز و در محیطهای داخلی و فضای آزاد مورد آزمایش قرار داده تا نتایجی دقیق و قابل اعتماد داشته باشند.

کسب جایزه Secutech 4K UHD Intelligent Surveillance یکی از نشانهای تبلیغاتی رایج در بازار سیستم های نظارت تصویری است که در هر مقام تنها یک دوربین مداربسته برتر را در بین رقبا انتخاب و معرفی می کند. در سال اخیر محصولات برتر براساس قابلیتهای بی مثال و ویژگیهای برتر تکنیکی در راهکارهای ویژه و محیطهای متنوع انتخاب شدند. برای مثال پارکینگها نیاز به دوربین های مداربسته Day/Night خواهند داشت تا زیر نور خورشید یا حداقلترین نور موجود تصاویر خوبی داشته باشند.

انتخاب محصولات برجسته و اختصاصی که توسط جوایز Secutech 2017 بر مبنای قابلیتها و ویژگیهایشان انتخاب شده اند به کاربران کمک خواهد کرد تا بهترین محصولات نظارت تصویری قابل استفاده در کاربردهای مورد نیازشان را بهتر انتخاب و خریداری کنند.

بهترین دوربین های مدار بسته 4K UHD انتخابی Secutech 2017

جوایز دوربین های مداربسته 4K آینده در Secutech 2017:

تکنولوژی هوشمند : دوربین مداربسته باکس 4K Smart متعلق به شرکت هایک ویژن (Hikvision)

کیفیت تصویری: دوربین مداربسته تحت شبکه استارلایت 4K متعلق به شرکت داهوا (Dahua)

دوربین مداربسته کار در نور کم Day & Night : دوربین مداربسته دام 4K دید در شب (IR) متعلق به شرکت سونی (Sony)

کنترل جریان تصویری : دوربین مداربسته تحت شبکه 4K دام (IP) متعلق به شرکت Hi Sharp

قابلیت WDR : دوربین مداربسته DINION IP ULTRA 8000 MP متعلق به شرکت بوش (Bosch)

رزولوشن تصویر : دوربین مداربسته HD Pro 5K با رزولوشن 16 مگاپیکسل متعلق به شرکت اویجیلون (Avigilon)

جوایز کارایی دوربین مداربسته 5 مگاپیکسلی در Secutech 2017

کیفیت تصاویر : دوربین مداربسته (IMP521-IRS) دام دید در شب (IR) شرکت پلکو (Pelco)

قابلیت کار در نور کم (Day & Night Low Light) : دوربین مداربسته تحت شبکه بولت IB9381-HT شرکت ویووتک (Vivotek)

کنترل جریان تصویری : دوربین مداربسته تحت شبکه باکس ABF 5M با کدک H.265 شرکت A-MTK

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.