هایک ویژن Turbo HD 4.0 با رزولوشن 8 مگاپیکسل و سازگاری PoC

هایک ویژن Turbo HD 4.0 با رزولوشن 8 مگاپیکسل و سازگاری PoC

شنبه 1396.01.26

هایک ویژن محصولات نظارت تصویری Turbo HD نسخه 4.0 خود را بزودی به بازار دوربین های مداربسته عرضه خواهد کرد. Hikvision Turbo HD 4.0 کارایی بهتری در نور فوق العاده کم در بستری از کابلهای کواکسیال با رزولوشن 8 مگاپیکسل خواهند داشت که در نیمه دوم سال 2017 (سه ماهه سوم) وارد لیست خرید کاربران دوربین مداربسته می شود. آخرین نسخه از محصولات Hikvision ، Turbo HD 4.0 از تکنولوژی فشرده سازی کدک هوشمند H.265+ بهره می برند که صرفه جویی مناسبی در پهنای باند و حافظه دوربین مداربسته خواهند داشت.

دوربین مدار بسته آنالوگ HD 8MP در کنار PoC

اولین محصولات نظارت تصویری Turbo HD 4.0 با پکیج دوربین های مداربسته 8 مگاپیکسلی بیشترین رزولوشن ممکن را برای دوربینهای مداربسته باکس (جعبه ای)  و دوربین های مداربسته بولت وریفوکال و دی وی آر های 4K UHD با خروجی HDMI در محصولات آنالوگ مهیا می کند. محصولات جدید سازگار با پلتفرم PoC 2.0 امکان انتقال تصاویر UHD را در بستر کابل کواکسیال همراه با انتقال انرژی الکتریکی ممکن می سازند. همانند محصولات نظارت تصویری پیشین Turbo HD و دوربینهای مداربسته IP و آنالوگ هایک ویژن،دوربینهای مدار بسته AHD دیگر شرکتها هم در سری Turbo HD 4.0 پشتیبانی خواهند شد. نتیجه این بروزرسانیها می تواند صرفه جویی مناسبی در هزینه ها و زمان نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری به همراه داشته باشد.

کدک هوشمند H.265+ صرفه جویی مناسب حافظه و پهنای باند دوربین مداربسته

محصولات Turbo HD 4.0 کدک استاندارد H.265 را پشتیبانی نمی کند اما می توانند با تکنولوژی فشرده سازی هوشمند H.265+ بخوبی کار کنند. کدک هوشمند H.265+ بصورت پویا می تواند انکدینگ مناسبی داشته باشد و با کاهش پهنای باند مصرفی دوربین مدار بسته تا 75 درصد بهتر از کدک H.264، نیمی از حافظه مصرفی گذشته را صرفه جویی کند. میزان بیتهای انتقال یافته (Bitrate) درحالی کاهش می یابد که کیفیت داده های تصویری در بالاترین حالت مطلوب باقی بمانند.

توانایی کار در نور فوق العاده کم (Ultra Low Light)

سری جدید محصولات نظارت تصویری هایک ویژن توربو اچ دی 4.0 قابلیت کار در نور فوق العاده کم را از سری Darkfighter به ارث برده و می تواند از این قابلیت برای اولین بار بر روی کابل کواکسیال و دوربین های مداربسته آنالوگ استفاده نماید. با تکنولوژی کار در نور فوق العاده کم هایک ویژن، این دوربین های مدار بسته قادرند تصاویر ویدئویی تمام رنگی با وضوح بالا را در نور کم تا 0.001  لوکس ضبط نمایند. اولین مدلها از محصولات Turbo HD 4.0 با قابلیت Darkfighter با رزولوشن 1080P از سری D9T بزودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با سی سی تی وی آنلاین از آخرین اخبار و آموزشهای دوربین مدار بسته بهره ببرید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.