دوربین مداربسته تحت شبکه جدید 3 مگاپیکسلی D-Link

دوربین مداربسته تحت شبکه جدید 3 مگاپیکسلی D-Link

چهارشنبه 1395.09.03

شرکت D-Link آخرین دوربین مداربسته محبوبش را به لیست محصولات سری Vigilance اضافه کرد. دوربین مداربسته ای با تصاویر Full HD و کیفیت تصاویر ویدئویی 3 مگاپیکسلی که با نام سری DCS-4603 برای استفاده در فضای آزاد یا داخلی، رستورانها و فروشگاهها، مدارس و ... مناسب خواهد بود. این دوربین مدار بسته دارای گیمبول یا محور چرخ سه جهته  بوده و برای نصب دوربین مداربسته دام کار را راحت کرده است.

دوربین مداربسته Dlink DCS-4603

به گفته مدیر محصول سیستمهای نظارت تصویری شرکت D-Link :

D-Link درک کرده است که هر کسب و کاری نیازهای متمایزی در سیستمهای نظارت تصویری خواهد داشت و سری محصولات Vigilance به کارآفرینان و شرکتها و سازمانها راهکارهای همه منظوره و قابل اعتمادی خواهد بخشید. D-Link با ادامه مهندسی بهبود هزینه راهکارها و ارائه سری دوربینهای مداربسته Vigilance سعی می نماید قابلیتهای رقابتی خوبی را با قیمتهای مناسبی به کاربران قرار دهد.

این دوربین مداربسته چندمنظوره با نام DSC-4603 با طراحی پایه لنز و براکت 3 جهته می تواند فضای چرخشی و افقی تقریبا 340 درجه را بدون بهره مندی از پایه موتورایز و با تغییر زاوه لنز پوشش دهد. یعنی پس از نصب دوربین مداربسته کاربر می تواند با گردش دستی دوربین مداربسته فضای عمودی 60 درجه را پوشش دهد و جهت لنز را بخوبی تغییر دهد. این دوربین مداربسته از PoE با استاندارد 802.3af بهره می برد. بعلاوه نرم افزار مدیریت ویدئویی این دوربین مدار بسته، D-ViewCam نرم افزار رایگانی است که به کاربر امکان پخش، مدیریت و ضبط بیش از 32 دوربین مداربسته را توسط یک کامپیوتر شخصی میسر می نماید.

دوربین مداربسته Dlink DCS-4603

ویژگیهای اصلی دوربین مداربسته تحت شبکه Vigilance Full HD Dome (DCS-4603):

  • تصاویر ویدئویی Full HD 3 مگاپیکسلی
  • بهره مندی از 16 ال ای دی دید در شب با برد 10 متر و فیلتر حذف فیزیکی IR
  • WDR، تشخیص حرکت، PoE از نوع 802.3af
  • سازگاری ONVIF با پشتیبانی گارانتی 5 ساله و محدود
  • فیلتر 3D با کاهش نویز فضایی با نور کم برای تولید ویدئویی روان
  • ضبط تصاویر Full HD 1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • قابلیت کار در محدوده دمای از 30 درجه زیر صفر تا 50 درجه بالای صفر

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.