دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی جدید شرکت Avigilon

دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی جدید شرکت Avigilon

سه شنبه 1395.06.23

شرکت اویجیلون (Avigilon) خط تولید سری جدید دوربینهای مداربسته Fisheye(چشم ماهی) خود را با نام H4 راه اندازی کرد. دوربینهای مدار بسته جدید شرکت Avigilon در دو مدل با زاویه دید پانورامیک 360 درجه قادر هستند در 6 مگاپیکسل با 30 فریم و در 12 مگاپیکسل با 20 فریم در ثانیه به ضبط تصاویر بپردازند.

دوربین مداربسته Avigilon

در تبلیغات این شرکت آمده است که این دوربینهای مدار بسته به تکنولوژی LightCatcher و HDSM(مدیریت جریان تصویری HD) و کارایی در نور کم و مدیریت پهنای باند مجهزند. ضمن اینکه از تحلیلگر ویدئویی داخلی نیز برخوردار خواهند بود و بدلیل وجود این قابلیت بر روی خود دوربین مداربسته Avigilon، محدودیتی در استفاده از دستگاه VMS از برندهای دیگر احساس نمی شود.

برد سیستم نور IR یا دید در شب این دوربینهای مداربسته حداکثر 10 متر را پوشش خواهد داد. استاندارد IP66 در این محصولات استفاده از آنها را در محیط آزاد ممکن می سازد. ضمن اینکه استاندارد IK10 آنها را در مقابل تخریب مقاوم کرده است.

دوربینهای سری H4 Fisheye از پروفایل ONVIF سطح S پشتیبانی می کنند که در سازگاری با محصولات سیستم نظارت تصویری به مشکل بر نخورید.

در هر دو مدل از سنسورهای CMOS استفاده شده است. البته در مدل 6 مگاپیکسلی سایز سنسور 1/1.8 اینچ و در مدل 12 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچ می باشد. هر دو مدل از کدک H.264 استفاده می کنند.قابلیت PTZ الکترونیکی یا دیجیتالی نیز شاید از ویژگیهای معمول بحساب بیاید.

شرکت Avigilon سعی کرده است این سری محصولات را در دسته دوربینهای مدار بسته اقتصادی و مقرون به صرفه به بازار ارائه دهد.

در ویدئوی تبلیغاتی زیر می توانید بیشتر با این سری محصولات آشنا شوید :

هنوز تصاویر و اخبار بیشتری از این سری محصولات منتشر نشده است ولی به محض کسب اطلاعات در مقاله های بعدی بیشتر از این سری جدید دوربین مدار بسته خواهیم گفت.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.