محصولات بروز شده اکسیز در نمایشگاه ISC West 2017

محصولات بروز شده اکسیز در نمایشگاه ISC West 2017

دوشنبه 1396.01.21

شرکت سازنده دوربین مدار بسته و سیستمهای نظارت تصویری اکسیز همزمان با برگزاری نمایشگاه دوربین مداربسته ISC West 2017 اقدام به معرفی محصولات نظارت تصویری جدیدش نموده است. سری AXIS FA با دوربینهای مداربسته کوچک و قابل تعبیه در دستگاههای دیگر و سه محصول جدید از سری AXIS P13 دوربین های مداربسته ای با رزولوشن 4K خواهند بود که محیط وسیعی را تحت پوشش قرار می دهند. تمام دوربینهای مدار بسته یاد شده، در نمایشگاه ISC West 2017 به نمایش گذاشته شدند.

پکیج دوربین مداربسته اکسیز

 AXIS FA: دوربین مدار بسته مخفی

دوربین های مداربسته ماژولار و قابل تعبیه در دستگاههای دیگر با نام سری AXIS FA Series با بدنه ای قویتر، قلب اصلی محصولی با نام AXIS FA54 خواهد بود و سنسور FA1105 با لنز استاندارد محصول دیگری است که بتازگی عرضه شده است. دوربین مدار بسته پین هول (PinHole) اکسیز FA1125 و دوربین مداربسته دام FA4115 با لنز وریفوکال از دیگر محصولات جالب خواهند بود. این سری محصولات با قابلیتهایی مشابه برای محیطهای مختلف مثل دستگاههای کارت خوان، اسکنرهای چشم، سیستمهای کنترل دسترسی و .. هستند. مثلا سیستم FA54 می تواند تصویر HDTV 1080P از چهار سنسور را همزمان از طریق یک آدرس IP پشتیبانی نماید.

پکیج دوربین مداربسته اکسیز

این سری دوربین مداربسته از WDR واقعی یا به اصطلاح اکسیز Froensic WDR بهره می برند. AXIS FA54 قادر است از تحلیلگر ویدئویی پیشرفته پشتیبانی کند. وجود خروجی ویدئویی HDMI هم این دستگاه را برای استفاده در فروشگاهها کارآمدتر می کند. سنسورهای مورد استفاده در این سری بسیار کوچک بوده و می توانند بصورت سنسور دستگاههای ورودی ساختمانها و یا کنترل دسترسی بصورت مخفی مورد استفاده قرار گیرند. دوربینهای مدار بسته مخفی اکسیز قادرند تا در فاصله حداکثری 8 متری با کابل به AXIS FA54 متصل شوند. ضمن اینکه گزینه سفارشی هم وجود دارد که از کابلی تا 15 متر پشتیبانی می کند.

پکیج دوربین مداربسته اکسیز

دوربین های مداربسته 4 و 5 مگاپیکسلی اکسیز P13

دوربین های مداربسته AXIS P1367 و AXIS P1367-E و AXIS P1368-E بترتیب برای فضای داخلی(مدلهای بدون پسوند) و فضای آزاد (مدلهایی با پسوند E) ساخته شدند و می توانند در باکس سری P13 اکسیز برای نظارت تصویری شهری، فرودگاهها و فروشگاهها مورد استفاده باشند. ضمن اینکه این سری هم از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند.

پکیج دوربین مداربسته اکسیز

محصول آخر هم Axis Radar Detector است که قادر است با تشخیص حرکات در محیط و تشخیص حرکت از اعلام هشدارهای نادرست جلوگیری نماید. که در باره آن در سی سی تی وی آنلاین خواهیم گفت.

با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری دهید!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.


کاربران سایت دوربین مداربسته
مهمان

Axis همیشبه پیشرو در صنعت نظارت تصویری بوده و هست❤

17:24 1396.01.24