نسل جدید دوربینهای مداربسته 360 درجه 5 و 12 مگاپیکسلی شرکت Oncam از جنس فولاد

نسل جدید دوربینهای مداربسته 360 درجه 5 و 12 مگاپیکسلی شرکت Oncam از جنس فولاد

دوشنبه 1395.08.17

شرکت Oncam، سازنده معروف دوربینهای مداربسته و تکنولوژی هوشمند مشاغل خبر از افزودن مدلهای Evolution 12 و Evolution 05 به خط تولید دوربینهای مداربسته جدیدش داد. در طراحی خلاقانه جدید، دوربین مداربسته سری Evolution با بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و امکانات بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. از مهمترین قابلیتهای این دوربینهای مداربسته می توان به مقاومت آنها در شستشو و باران شدید و مقاومت در برابر خوردگی در محیطهای خشن اشاره نمود.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

جدیدترین سری دوربینهای مداربسته Oncam از مجموعه ای از ویژگیهای برجسته برخوردارند که مثلا طراحی مطابق بالاترین میزان حفاظت در برابر آب و گرد وغبار یا استاندارد مقاومت IP69 و استاندارد IK10 نمونه ای از آنها محسوب می شود. برخورداری از استاندارد IP69 در این دوربین مداربسته 360 درجه باعث می شود بتواند در برابر فشار آبی با 1000 psi با دمای 80 درجه سانتیگراد دوام آورد و این یعنی در شرایط محیطی بسیار نامناسب و خورنده مثل کارخانجات مواد غذایی، صنعتی، شیمیایی، کارواشها، فرودگاهها و بنادر بخوبی مقاومت خواهد کرد.

برای مقاومت در برابر خوردگی، بدنه این دوربین مداربسته از جنس فولاد ضد زنگ 316 با پرداخت سطحی الکترومگنتیک ساخته شده است. این جنس فلز برای استفاده در محیطهای خشن و شور مثل محیط ساحلی و دریایی بسیار مناسب بوده و دچار زنگ زدگی و خورندگی نخواهد شد.

جنس بدنه هر دو سری دوربین مداربسته 5 و 12 مگاپیکسلی جدید شرکت Oncam از همین نوع خواهد بود که البته نمای ظاهری شیکی و قدرتمندانه ای هم به محصول می بخشد.

در نمایشگاه امنیت و حفاظت آسیا 2016 در سنگاپور، دوربین مداربسته Evolution 12 استیل شرکت Oncam برنده جایزه طلای خلاقیت در تکنولوژی امنیتی Merlion در بخش دوربینهای مداربسته شد.

بخاطر سازگاری با پروفایل S از ONVIF، این دوربینهای مداربسته در همه قابلیتها مثل تصاویر پانورامیک 360 درجه بخوبی با بسیاری از دستگاههای NVR و VMS سازگار هستند.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

ضمن اینکه همانطور که در تصاویر واضح است در هر دو مدل 5 و 12 مگاپیکسلی از یک سنسور Exmor R CMOS استفاده شده است. در تصویر زیر نمومه ای از تصاویر این دوربین مداربسته با حالات مختلف را می بینید.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در مدل Evolution 12 رزولوشن Ultra-HD معادل 3200*3000 پیکسل، 9.6 مگاپیکسل به نمای بسیار شفاف 360 درجه اختصاص دارد. در مدل Evolution 5 هم رزولوشنی معادل 2144*1944 نمای 360 درجه را در اختیار بیننده قرار می دهد. تمام رزولوشن به یک نما تعلق ندارد و حداکثر 4 جریان تصویری همزمان از تمام قابلیت سنسور بهره می برند.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز این دوربین مداربسته می توان بجای استفاده از آداپتور 12 ولت دوربینهای مداربسته با 1 آمپر، از PoE استفاده نمود.

قابلیت نصب سقفی، دیواری و بر روی میز یا سطح افقی به بالا وجود خواهد داشت و می تواند محیط پوشیده ای با سقفی به ارتفاع حداقل 2 متر را بخوبی زیر نظر داشت.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

برای کار با دوربین مداربسته Oncam بصورت ریموت می توانید براحتی با استفاده از نرم افزار این شرکت بر روی سیستم عامل ios بخوبی با دوربین مداربسته 360 درجه ارتباط برقرار نموده و همه قابلیتهای دوربین مداربسته پانورامیک Oncam را کنترل نمایید.

در تصویر بالا قابلیت کنترلی نرم افزار دوربین مداربسته Oncam مشهود است.
 

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.