راهکار شهر امن شرکت Hikvision در کلیپی جالب به نمایش گذاشته شد.

راهکار شهر امن شرکت Hikvision در کلیپی جالب به نمایش گذاشته شد.

شنبه 1395.04.05
در سالهای اخیر بیشتر شرکت های بزرگ تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم نظارت تصویری توجه خود را بر روی ارائه راهکارهای کامل امن سازی محیط و سیستم های یکپارچه امنیتی متمرکز کرده اند. در ادامه راهکار شهر امن از شرکت Hikvision را خواهید دید.

در کلیپی که شرکت Hikvision بصورت کانل سناریو شهر امن را به نمایش گذاشته است، تقریبا از تمام محصولات این شرکت برای کسب حداکثر کارایی استفاده شده است. برای مثال از دوربین مداربسته جدید سری PanoVu به شکل گسترده تری در موقعیتهای سازگار بهره برده است. در محیط های پارکینگی و گسترده نیز از سری PanoVu DS-2CD6986F-H برای دید وسیع و بیش از 180 درجه در پیچ ها و ورودی ها استفاده شده است. ضمن اینکه علت این انتخاب ویژگی تشخیص پلاک در این سری دوربین هاست.

 همچنین از دوربین مداربسته پرتابل مخصوص خودرودر داخل اتوبوس های شهری بشکلی هدفمند استفاده شده است.

برای محیط هایی با دید شهری وسیع نیز از دوربین مداربسته حرارتی و PTZ استفاده شده است تا از وقایع بزرگ شهر در شب نیز با خبر شده و از حوادثی مانند آتش سوزی نیز پیشگیری شود.

در بخش ترافیک و کنترل ازدحام جاده ای نیز دوربین مداربسته سری PT Positioner یا دوربین های تشخیص مسیر و ترافیک هوشمند مدنظر شرکت Hikvision بوده است.

در ادامه می توانید کلیپ یاد شده را مشاهده بفرمایید:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.