نسل جدید G5 Mini : دوربینهای مداربسته پانورامیک 12 و 20 مگاپیکسلی

نسل جدید G5 Mini : دوربینهای مداربسته پانورامیک 12 و 20 مگاپیکسلی

يکشنبه 1395.09.07

شرکت Arecont Vision دوربینهای مداربسته پانورامیک محبوب G5 خود را در نسل پنجم آنها در سایزی بسیار کوچکتر از قبل وارد بازار کرد. این دوربینهای مدار بسته G5 Mini آخرین نسل از دوربینهای مداربسته SurroundVideo با سنسور چندگانه پانورامیک است که می تواند بر روی چند زمینه مختلف و سوژه هایی متنوع در یک صحنه متمرکز شود.

دوربین مداربسته Arecont G5 Mini

دوربینهای مداربسته پانورامیک سری SurroundVideo دارای 4 لنز مجتمع در دو سری مدل با نماهای 180 یا 360 درجه هستند. نسل جدید دوربینهای مداربسته پانورامیک SurroundVideo G5 Mini در مدلهای 12 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی نسبت به محصولات قبلی از 2 برابر میزان ضبط فریم در ثانیه برخوردارند. سری G5 Mini ابعادی تقریبا نصف ابعاد مدلهای پیشین (G5 و G2) دارند.

دوربین مداربسته Arecont G5 Mini

در سال 2006 شرکت Arecont Vision اولین دوربینهای مداربسته چندسنسوره پانورامیک با رزولوشنهای چندین مگاپیکسلی را به عرصه صنعتی معرفی کرد و به توسعه و نشر نوآوریها پرداخت. نه تنها این دوربینهای مداربسته می توانند جایگزین دوربینهای مداربسته PTZ شوند بلکه می توانند میزان پوشش تصویری محیطی و نظارت امنیتی را نیز بهبود بخشند. امکانات مهمتری مثل کاهش هزینه نصب دوربینهای مداربسته متعدد و حذف پیچیدگی مدیریت آنها نیز با نصب این دوربینهای مداربسته ممکن می شود.

دوربین مداربسته Arecont G5 Mini

دوربینهای مداربسته SurroundVideo بخوبی میتوانند بر روی دیوار، سقف، پشت بام، کنج دیوارها، ستونهای برق و جعبه های کمکهای اضطراری نصب شوند. با اخبار سی سی تی وی آنلاین همراه شوید.

کاربران می توانند از هر سنسوری بطور مجزا استفاده کنند و یا بطور کامل با آنها فضای 180 یا 360 درجه پانورامیک را تجربه کنند. سری دوربینهای مداربسته 12 مگاپیکسلی از این خانواده به WDR با میزان 100 دسی بل با رزولوشن کامل در تصاویر مجهزند و در شرایط نوری متنوع می توانند کیفیت بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند. ضمن اینکه هر یک از لنزها از فیلتر حذف فیزیکی نور IR بطور مجزا بهره می برند که این موضوع بتنهایی در هر زمانی از شبانه روز می تواند کیفیت تصایر را بالا ببرد. برخورداری از استانداردهای مقاومت در برابر گرد و غبار و باران در کنار IK10 این سری دوربین مداربسته آرکانت ویژن را برای استفاده در فضای داخلی و خارجی مناسب کرده است.

دوربین مداربسته Arecont G5 Mini

در سری دوربینهای مداربسته 12 مگاپیکسلی جدید G5 Mini از 4 سنسور تصویربرداری 3 مگاپیکسلی و در سری دوربینهای مداربسته 20 مگاپیکسلی از 4 سنسور تصویر برداری 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. در دوربین مداربسته 20 مگاپیکسلی از رزولوشن کلی 10240*1920 و در دوربین مداربسته 12 مگاپیکسلی از رزولوشن کلی 8192*1536 استفاده می شود. البته در مدلهای 12 مگاپیکسلی سرعت ضبط تصاویر 10 فریم بر ثانیه و در مدلهای 20 مگاپیکسلی این سرعت به 7 فریم در ثانیه می رسد.

دوربین مداربسته Arecont G5 Mini

حداکثر توان مصرفی این سری دوربینهای مداربسته 12.1 وات است که میزان قابل قبولی به حساب می آید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.